धरानमा सडक विवाद:धरान बजार रहला त?

धरान । सौभाग्यप्रसाद श्रेष्ठको बुबाले २०१६ सालमा धरान ४ छाताचोकमा साढे १४ धुर जमिन लिएका थिए । दुई बर्षपछि घर बनाए । अहिले त्यहाँ २ तले पक्की घर छ, जहाँ सौभाग्यका परिवार बस्छन् ।
अहिले उनलाई एउटा चिन्ता छ, त्यही पुख्यौली सम्पत्ति पनि नरहला कि ? कारण– सरकारले कोशी राजमार्गको जोगवनी–किमाथांका सडकलाई ६ लेनको बनाउन प्राथमिकता दिएको छ । अहिले धरान बीच बजारमा यो सडक मात्र ५० फिट चौडा छ । सडक मापदण्डअनुसार कोशी राजमार्ग २०५ फिट चौडाईको हुन्छ । त्यसबेला श्रेष्ठ परिवारको एक इञ्च पनि जग्गा बाँकी रहदैन । उनको मात्र होइन, सडक आसपास घरजग्गा हुने वडा नंम्बर ७, ४, ५, ६ र १३ का प्रायःजसो सबै जनता घरबारविहिन हुनेछन् । अझ वडा ५ र ४ को त नामोनिसानै रहदैन । धरानको मुख्य बजार नै यही वडा हो ।
कोशी राजमार्ग विस्तार हुदा मुख्य बजार नै नरहने भएपछि अहिले धरानमा सडक सर्वाधिक चर्चा र चासोको बिषय बनेको छ । कोशी राजमार्गमा झै धरान चतरा सहायक राजमार्ग भनिएको धनकुटे रोडको कथा पनि उस्तै छ । सडक विभागले बीपी प्रतिष्ठान जाने धनकुटे रोडलाई नै धरान चतरा सडकको शुरुविन्दु मानेको सार्वजनिक भएपछि स्थानीयबासीहरु आन्दोलनमा उत्रिसकेका छन् । सहायक राजमार्ग १ सय ४० फिट मापदण्डको लागु हुदा धरान ८, १९, १८ र १७ का हजार बढी घरपरिवार सुकुम्बासी हुनेछन् । अहिले कोशी राजमार्ग र सहायक राजमार्ग आसपासका स्थानीयहरु संघर्ष समिति बनाएर वैधानिकरुपमा बसोबास गरिरहेका जनतालाई सुकुम्बासी बनाउन नहुने भन्दै आवाज उठाइरहेका छन् । ‘हामी विकास विरोधी हुदै होइनौं, तर यो ठाउँमा नगरपालिकाले नक्सा पास गरेर घर बनाउन स्वीकृति हो । मालपोतले पनि राजश्व लिएर पुर्जा दिएको छ । अहिले आएर राजमार्ग पर्छ भनेर जनतालाई सुकुम्बासी बनाउन पाइन्छ ?’–सौभाग्य भन्छन् ।
दोष कस्को ?
सचिव कालिकोटेले भने भैm समयमै स्थानीय निकाय र सडक विभागसमेत सचेत नभईदिदा अहिले राजमार्ग विस्तारले विकरालरुप लिदैछ । सडक मापदण्डवमोजिम राजमार्ग विस्तार गरिदा धरान बजार विलय हुन्छ भने सयांंै घरधुरी जनता सुकुम्बासी हुन्छन् । धरान उपमहानगरपालिकाका योजना शाखा प्रमुख इञ्जिनियर सुरज श्रेष्ठका अनुसार सडक ऐन २०३१ हुदा हुदै तत्कालीन नगरपञ्चायतले २०४५ सालमा धरानमा ५० फिट सडक मापदण्ड तोकेको देखिन्छ । त्यसयता सोही मापदण्डले निरन्तरता पाएको हो । अझ तीनकुनेदेखि फुस्रेसम्मको खण्डमा तीन खालको मापदण्ड लागु गरिएको छ । धरान प्रवेशस्थल धरान ८, तीनकुनेदेखि धरान ७ पुरानो कर कार्यालयसम्म ७२ फिट, त्यहाँदेखि मुख्य बजार हदै फुस्रेसम्म ५० फिट र फुस्रेदेखि पुनः ७२ फिटको मापदण्ड छ । ‘तत्कालीन समस्या समाधान गर्ने भन्ने सोचले मात्र जनप्रतिनिधिले त्यसबेला काम गरेको देखिन्छ, त्यही कारणले अहिले समस्या निम्तिएको हो’–इञ्जिनियर श्रेष्ठ भन्छन् ।
धरानका पुर्वमेयर ध्यानबहादुर राई भने कोशी राजमार्ग बनाउदा नै मध्य बजार भएर राजमार्ग लैजाने कि नलैजाने भनेर त्यतिबेलै निक्यौल गरिदिएको भए अहिले समस्या उत्पन्न नहुने धारणा राख्छन् । उनका अनुसार ०५१/०५२ तिर राजमार्गलाई डाइभर्सन गरेर लैजाने सैद्धान्तिक सहमति पनि बनेको थियो । ‘राजमार्गको कुरा त सडक विभागले जान्ने कुरा हो, उसले आफ्नो मापदण्ड कायम गराएर जानुपथ्र्यो । यहाँसम्म सडक पर्छ, केही बनाउन पाइदैन भन्नुपथ्र्यो’–पुर्वमेयर राईले भने–‘धरान धनकुटा सडक बन्दा नै राजमार्ग मध्यबजारबाट लाने कि नलागेन भनेर निक्यौल भएन, लैजाने हुदा क्षतिपुर्ति दिनुपर्ने हुन्थ्यो ।’ उनका अनुसार त्यतिबेला नै सेउती किनारबाट राजमार्ग डाइभर्ट गरेर लैजाने चर्चा चलेको थियो ।
समस्या सबैतिर उस्तै

पुर्वाञ्चल सडक निर्देशनालयका निर्देशक शिवहरि सापकोटाका अनुसार कोशी राजमार्गको रानी विराटनगरदखि हिलेसम्मको १ सय १० किलोमिटरमा मापदण्ड ५० मिटर चौडाई नै हो । तर, रानीदेखि विराटनगर क्षेत्रमा नगरविकास कोष र उपमहानगरपालिकाले अदालतबाट दुवैतिर १५-१५ मिटर(३० मिटर) कायम रहने फैसला गराएको छ । यस्तै, दुहरी क्षेत्रको ६ सय ३० मिटरमा ८-८ मिटर(१६ मिटर) रहने मन्त्रीपरिषदबाट निर्णय भएको थियो । ‘त्यो बाहेक सबैतिर राइट अफ वे २५-२५ मिटर नै हो’–उनले भने ।
वाइपास सम्भव होला ?

त्यसो त पुर्वप्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले भानुचौकमा आयोजित सार्वजनिक कार्यक्रममै वाइपास सडकको लागि बजेट विनियोजन गरिदिने आश्वासन दिएका थिए । उनको आश्वासनले बजार क्षेत्रका बासिन्दा आशावादी भएका थिए भने उपमहानगरपालिकाले करिब ३५ करोड बराबरको सेउती करिडोरको प्रस्ताव योजना आयोगमा पेश गरेको थियो । ‘हाम्रो वैधानिक वसोवास हो, राजमार्ग विस्तार गरेरै जाने हो भने क्षतिपुर्ति दिने वा के गर्ने प्रष्ट हुनुपर्छ’–सचिव गंगा कालिकोटे भन्छन्–‘होइन भने वाइपास लैजानु नै उत्तम हुन्छ, पछि रिङरोडलाई पनि मद्दत पुग्छ । बजार क्षेत्रमा अहिलेको सडक साघुरो छ, त्यसलाई समय सापेक्ष फराकिलो बनाउन हामी पनि चाहन्छौं ।’ इञ्जिनियर सुरज श्रेष्ठका अनुसार सडक विभागबाट सेउती करिडोर भनेर ५० लाख बजेट विनियोजन भएको जानकारी आएको छ । यो बजेटबाट करिडोरको सर्वे गर्ने योजना रहेको उनले बताए ।
Comments
Post a Comment