कोशी पुल निर्माणमा ढिलाई, डेढ बर्ष म्याद थप्न प्रस्ताव
धरान । चतराघाटस्थित सप्तकोशी नदीमा निर्माणाधिन पुल तोकिएको समयमा पुरा नहुने भएको छ । पूर्वी नेपाललाई पश्चिम र राजधानीसँग जोड्ने एकमात्र कोशी ब्यारेज(पुल)को विकल्पमा निर्माणाधिन पुल सम्पन्न गर्नुपर्ने समय करिब तीन महिनामात्रै समय बाँकी रहदा काम भने २७ प्रतिशत मात्रै भएको छ ।
योजनाको डेढ बर्षको म्याद थप गर्न प्रस्ताव गरेपनि औपचारिक निर्णय भने भइसकेको छैन । कोशी पुल(चतरा) योजना नोभेम्बर २०११ देखि निर्माण शुरु भएको थियो । तीस महिना अवधि भएको योजनाले मार्च २०१४ भित्र कोशीमा पुल निर्माण कार्य सम्पन्न भइसक्नुपर्नेछ । योजनामा नेपाल सरकार र एसियाली विकास बैंकको अनुदान छ । ‘३० महिनाको अवधि सकिन लाग्यो, काम २७ प्रतिशत मात्रै भएको छ’–सुपरभिजन कन्सल्टेन्ट केसिसि÷टिएमएस÷इआरएमसि नेपालका अफिस मेनेजर राजेश भट्टले भने–‘त्यसैले योजनाको म्याद थपको प्रस्ताव भइसकेको छ ।’

उदयपुर जिल्लाको मैनामनी र सुनसरीको चतराघाटमा कोशीमाथि बनिदै गरेको पुलमा पाँच वटा पिलर रहनेछ । तीमध्ये ३ वटा पिलर बनिसक्न लागेको छ । कोशीमा पानीको सतह घटेकोले डाइभर्सन, कफर ड्याम बनाएर फाउण्डेशनको काम भइरहेकोछ । शुरुमा २६९.५ मिटर लम्बाईको पुल बन्ने भनिएपनि पूर्वतर्फको ठाउँ सारिदा २६१.३ मिटरको मात्रै पुल बन्नेछ । कोशी पुल(चतरा) को कुल लागत ७९ करोड २२ लाख रहेको छ । यसमा नेपाल सरकारको ४० प्रतिशत लगानी छ भने एडिबिको ६० प्रतिशत अनुदान छ । सिटिसिई कालिका कम्पनीले पुल निर्माणको काम गरिरहेको छ ।
०६४ मा कोशी नदीले पूर्वी तटबन्ध भत्काएर दिशा परिवर्तन गर्दा महेन्द्र राजमार्ग पनि बगेर यातायात ठप्प भएको थियो । पूर्वी नेपालका बासिन्दाहरुले भारतीय मार्ग हुदै राजधानी पुग्नुपर्ने भएपछि कोशी ब्यारेजको वैकल्पिक पुल निर्माण गरिनुपर्ने आवाज चर्कोरुपमा उठेको थियो । केही समयपछि सरकारले चतराघाटमा फेरि सञ्चालन गरेर यातायात आवागमन सुचारु गरेको थियो । सडक मर्मत भएपछि पुनः कोशी ब्यारेज हुदै सवारी चलेपनि चुरे भावरलाई जोड्ने वैकल्पिक मार्ग(धरान–चतरा–हेटौडा) को अवधारणा बनेपछि ब्यारेजको विकल्पमा कोशीमा पुल बनाउन थालिएको हो । मधेश आन्दोलनको क्रममा महेन्द्र राजमार्ग ठप्प हुदा पनि वैकल्पिक मार्गको आवाज चर्कोरुपमा उठेको थियो । हाल निर्माण भएको पुल फेरी सञ्चालन भएको स्थानबाट करिब दुई सय मिटर दक्षिणमा पर्छ ।
चतराबासीको आशा जिवितै
चतरा बजारदेखि करिब अढाई सय मिटर उत्तर चतराघाटस्थित सप्तकोशीमा पुल बन्न थालेपछि धरान–चतरा सडक पक्की हुनेमा बराहक्षेत्र(चतरा)बासी आशावादी बनेका छन् ।
कोशी ब्यारेजको विकल्पमा चतराघाटमा पुल निर्माणसँगै सरकारले धरान चतरा हेटौडा निस्कने वैकल्पिक मार्ग निर्माणलाई पनि प्राथमिकतामा राखेपछि चतराबासी बषौंदेखिको अधुरो सपना पुरा हुनेमा आशावादी बनेका हुन् । ‘कोशी पुलबाट वैकल्पिक राजमार्गको बाटो पनि बनाउने सरकारको अवधारणा रहेछ, त्यसैले सबैभन्दा बढी हामी बराहक्षेत्र, चतराबासी खुशी छौं’–पूर्व गाविस अध्यक्ष दलबहादुर पौडेलले भने ।
स्थानीयका अनुसार धरान चतरा सडकखण्डमा ००५ सालदेखि गाडी चल्न थाले पनि अहिलेसम्म यो सडक पक्की भएको छैन । ६ दशक बितिसक्दा पनि धरान–चतराको करिब १४ किलोमिटर कच्ची सडकमा कालोपत्रे नहुदा हिउँदमा धुलो उडाउदै गाडी गुड्छन् भने बर्षायाममा यातायात ठप्प हुन्छ । स्थानीयले पक्की सडक बनाउन पहल गरेपनि आश्वासनबाहेक केही नपाएको बताउछन् । तर, सप्तकोशी नदीमा पुल निर्माणसँगै धरान–चतरा–हेटौडा सडकलाई वैकल्पिक राजमार्ग बनाउने चर्चाले स्थानीय आफ्नो ठाउँको कायापलट हुनेमा आशावादी छन् ।
‘यो पुल बन्दा हाम्रो सडक पनि पक्की हुन्छ, सामाजिक, आर्थिक र विकासमा पनि प्रभाव पर्छ’–उद्योग वाणिज्य संघका चतरा शाखाका अध्यक्ष रमेश बिष्ट भन्छन् । उनका अनुसार कुनै समयमा धनकुटा, भोजपुर, उदयपुर र खोटाङ जिल्लाको प्रमुख व्यापारीक केन्द्र रहेको चतराबजार पुल र बाटोकै कारणले सुनसान बनेको छ । करिब डेढ दशकयता गाउँ गाउँमा सडक र खोला पुल बनेपनि कोशीमा पुल नबन्दा र सडक पक्की नहुदा कुनै समयको चल्तीको चतरा बजार सुक्दै गएको विष्टको भनाई छ । ‘कोशीको पुलले पक्कै पनि चतरा बजारलाई गुल्जार बनाउनेछ’–उनले भने ।
तस्बीर क्याप्सन: सुनसरीको चतराघाट र उदयपुरको मैनामनीमा कोशीलाई डाइभर्सन गरेर बनाइदै गरेको पुल ।
Comments
Post a Comment